Hyundai Mazda

Oferujemy naszym klientom pełny zakres usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, takich jak:

 

  • naprawy mechaniczne
  • remonty silników
  • remonty układów napędowych
  • obsługa klimatyzacji

 

Dodatkowo oferujemy:

  • badania techniczne przedłużające ważność dowodów rejestracyjnych wszystkich pojazdów do 3.5 t dmc.(dopuszczalnej masy całkowitej)
  • likwidacja szkód komunikacyjnych
  • samochody zastępcze

 

Wykwalifikowana załoga zawsze jest gotowa służyć naszym klientom pomocą i radą, zarówno w sprawach serwisu, zakupu części jak i podejmowania decyzji zakupu oferowanych przez nas samochodów nowych czy używanych.

 

Na miejscu posiadamy magazyn części zamiennych HYUNDAI i MAZDA. Importujemy również części zamienne do samochodów marki Mazda w wersjach amerykańskich. Więcej informacji w zakładce CZĘŚCI

 

 

 

Gwarancja do zakupionego jako nowy samochodu rozpoczyna się w dniu jego nabycia i wynosi: (z wyjątkiem ograniczeń przedstawionych w punktach 2.3 - 2.8 Książki Gwarancyjnej)

5 lat (60 miesięcy) bez limitu kilometrów.*

W okresie obowiązywania gwarancji, ale nie częściej niż raz w roku licząc od daty nabycia samochodu poza przeglądami wynikającymi z harmonogramu obowiązkowych przeglądów okresowych użytkownik ma prawo do wykonania w Autoryzowanej Stacji Obsługi bezpłatnego sprawdzenia pięciu punktów kontrolnych samochodu.

Bezpłatne dodatkowa kontrola obejmuje:

 

  • Sprawdzenie poziomu oleju;
  • Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego;
  • Sprawdzenie ciśnienia w ogumieniu;
  • Sprawdzenie stanu klocków hamulcowych;
  • Ocena stanu nadwozia

 

*W przypadku, gdy zakup samochodu nastąpił w celu prowadzenia jednej z następujących działalności gospodarczych:

 

  • taksówka,
  • w wypożyczalniach,
  • płatny przewóz osób,

 

Gwarancja wynosi 3 lata (36 miesięcy) z limitem 100 000 km w zależności , co nastąpi wcześniej

Gwarancja mechaniczna nowego samochodu modeli: H-1 oraz ix55 wynosi 3 lata (36miesięcy) bez limitu kilometrów z wyłączeniem przypadków gdy zakup samochodu nastąpił w celu prowadzenia jednej z następujących działalności gospodarczych:

 

  • taksówka,
  • w wypożyczalniach,
  • płatny przewóz osób,

 

i wynosi 3 lata (36 miesięcy) z limitem do 100 000km w zależności co wystąpi wcześniej.

Gwarancja na oryginalne części ( oznaczone Hyundai Genuine Parts) dostarczane przez Hyundai Motor Poland i sprzedawane oraz zamontowane przez Autoryzowaną Stację Obsługi Hyundai trwa przez okres 24 miesięcy bez limitu kilometrów liczonych od daty nabycia i/ lub montażu przez ASO lub 24 miesiące/ 40 000 km w zależności co wystąpi wcześniej, jeżeli zakup nastąpił w celu prowadzenia jednej z następujących działalności gospodarczych:

 

  • taksówka,
  • w wypożyczalniach,
  • płatny przewóz osób

 

Okres gwarancyjny na oryginalne części zamienne zamontowane bezpłatnie w samochodzie podczas naprawy gwarancyjnej trwa nie dłużej niż do końca okresu gwarancji udzielonej przy zakupie nowego samochodu zgodnie z treścią Warunków Gwarancji Hyundai.

Hyundai Assistance; 

Nr tel. +48 (0) 22 205 51 25 / +48 (0) 22 211 98 75

Nowe samochody marki Hyundai posiadają dodatkowy pakiet ubezpieczenia drogowego "Hyundai Assistance". W ramach pakietu "Hyundai Assistance" otrzymują Państwo bezpłatne świadczenia usług. Do wyboru są dwa warianty ubezpieczeń, które różnią się między sobą zakresem dostępnych świadczeń, są to:

 

  • wariant podstawowy – będący standardem dla wszystkich modeli - oraz
  • wariant rozszerzony – oferowany za dopłatą jako opcja. Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące "Hyundai Assistance" oraz aktualnych promocji chętnie przekażą Państwu nasi handlowcy, do kontaktu z którymi serdecznie zachęcamy.


Pakiet "Hyundai Assistance" umożliwia do korzystanie z bezpłatnych świadczeń pomocnych w razie awarii lub innego unieruchomienia samochodu, spowodowanego np. rozładowaniem akumulatora, uszkodzeniem opony, brakiem paliwa w zbiorniku pojazdu, zgubieniem lub zatrzaśnięciem kluczyków w samochodzie itp. W Wariancie Rozszerzonym zapewniamy Państwu również pomoc medyczną w razie wypadku poza granicami Polski.

Aby uzyskać pomoc w ramach programu "Hyundai Assistance" należy niezwłocznie zadzwonić do czynnego całą dobę Centrum Alarmowego pod numer telefonu: +48 (0) 22 205 51 25 / +48 (0) 22 211 98 75

AZ Auto - Autoryzowany Serwis

Hyundai i Mazda

 

tel.: 22 648 40 63

tel. kom.: 602 670 303

tel. kom.: 602 187 809

 

 

Witold Szlasa
Kierownik serwisu
Specjalista ds. technicznych
tel.: +48 (0) 22 648 40 63
+48 (0) 22 648 40 61
Kom.:+48 (0) 602 670 303
E-mail: serwis@azauto.pl

 

Mirosław Bis
Doradca klienta
Specjalista ds. technicznych i gwarancyjnych
Tel.: +48 (0) 22 648 40 63
+48 (0) 22 648 40 61
E-mail: serwis@azauto.pl